TransHongKong Urban MTB Adventure amb Hans Rey i Martin Maes - 4K subtitles

Veus xineses Sóc Hans Rey, un ciclista de muntanya professional, un ex-campió mundial pioner de freeride i fundador de la beneficència Wheels 4 Life. La meva bici urbana de muntanya Les sèries d’aventura combinen muntar a cavall per algunes de les ciutats més grans del món estan envoltats de bellesa natural i de senders es refereix al contrast entre caos de natura i harmonia i selves urbanes. Després de Trans Angeles i Trans Napoli, Trans Hong Kong va ser l’aventura perfecta per enfrontar-se a les pròximes vingudes uneix-me a mi i explora amb mi Hong Kong durant els propers cinc dies Està aquí una de les aventures urbanes de Trans Hong Kong els Nous Territoris al nord de Hong Kong amb Tiger Així que és un genet local i es reunirà avui a mi el primer dia i la resta de la setmana unir-se a alguns altres pilots locals i a l’únic Martin Maes. Estic feliç de passejar amb vosaltres quan era jove, he vist veure el vostre video monkey do ', oh sí, va ser molt divertit i després vaig anar en bici de prova i de muntanya. que com vas començar a veure els meus vídeos antics, bonic. els nous territoris tenen molt bones pistes de muntanya construïdes a propòsit boscos i bellesa natural per escapar de la ciutat superpoblada que es troba aquest districte es troba a nord de Kowloon i a prop de la gentrificació de la frontera xinesa a tot arreu quan considereu que Hong Kong no és tan gran i encara més de set anys milions de persones viuen aquí quan es tracta d’habitatge l’única manera d’expandir-se és a l’altura al nord dels nous territoris, moltes ciutats i desenvolupaments apareixen afortunadament es deixava molt espai verd que avui gaudim. No és un mal començar a Trans Hong Kong. Bici de muntanya construït a propòsits molt bonic senders és com un dels millors senders aquí? això és cert aquí molts molts millors senders. Sí, a continuació, pujarem Tin Man, és un bon sender sí, molt bé - sí sí està bé, hi ha Hong Kong, ho hem aconseguit gràcies a tanta gent això va ser increïble. Anar a Hong Kong demà? sí, així ho farem selva urbana Avui m'han unit Martin Maes, un dels més ràpids enduro i baixant corredors de bicicleta de muntanya al món recorrerem el carrer barri de Kowloon una caminada gairebé vertical esgotadora i traïdora al llarg d'una columna estreta per arribar al punt sobretot amb una bicicleta a l’esquena pel camí que ens vam trobar un munt de turistes i xatets de xat que realment són amables tot mut fundat per presenciar-nos en bicicletes aquest és un dels punts més alts de Kowloon amb una impressionant incomparació vistes impressionants de la ciutat que hi ha a sota, en podeu obtenir una mica perspectiva de la diversitat de Hong Kong des de les illes prou exuberants el caos del centre de Kowloon als edificis d'habitatges tancats que hi ha a sobre els nous territoris als nous gratacels monolítics, reflectits possiblement el lloc més important per a persones obsessionades amb selfie que el posessin era sorprenent per a quants Mil·lenaris es van mantenir a la vora fent fotos d'ells mateixos una i altra vegada és clarament un passatemps seriós per a la generació d’instagram vam baixar a Kowloon rutes de passeig que bombardejaven pels nostres carrers esquivant la multitud de persones fins a la vora del mar. Descoberta d'un bon local el menjar sempre forma part dels meus viatges, ja que vam circular per un mini centre comercial que vam trobar la fleca va retirar les prestatgeries rebentades de coses delicioses Això va fer que Martin somrigués que pot menjar l’extrem nord s’assemblava més als tradicionals carrers estrets de Kowloon obstruïts amb els mercats, el neó firma publicitat de coses que no podríem entendre. Nosaltres esquivava les multituds i el trànsit agafant olors i sonors estranys El soroll és intens i no s’atura mai vam visitar un edifici d'apartaments construït com una plaça buida perfecta que va crear un quadrat interior els pisos es van aixecar alts fent que l'espai fosca i poc atractiu ens ha entusiasmat els diversos grups de dones amb nens que s’agrupen asseguts al pis de formigó dur resulta que eren ajudants domèstics dels apartaments a dalt de descans, els apartaments són minúsculs i ho farien sovint allotgen tres generacions per a famílies múltiples no hi hauria espai comunitari en les cases que no té ni prou espai per a què hi hagi tots els membres de la família dormir a la vegada Kowloon ara es dedica als diners per guanyar diners a l'antic aeroport a la nova ubicació, s'ha transformat el port i el passeig marítim edificis brillants que pugen alts i lluminosos reflectint els reflexos del súper iot circulant sobre l'aigua és probablement la ciutat més impressionant que he vist a la meva vida aquí els diners es mouen a les banques companyies d’assegurances i botigues elegants hotels fantàstics, la joia de la corona ha de ser el Ritz-Carlton a la ciutat El Centre de Convencions Internacional és l'edifici més alt de Hong Kong amb 7.000 edificis que destrossen el cel i la quantitat més alta de gratacels al territori món Hong Kong molt ocupat després de sopar sortíem fora i l’escena era més aviat surreal ja que ens passejàvem per casa ens van trobar evidències de vidres trencats de fronts de botiga trencats i cacofonia implacable de sirenes que destrossen la nit realment la protesta mentre estàvem allà, les manifestacions van aparèixer a l'atzar pel lloc, una cosa com una escena d'una pel·lícula de Ridley Scott, però això va ser Cap pel·lícula va ser real i una mica de por ens pot estar aquí en un moment que vegi Hong Kong canvia per sempre Hi ha algunes muntanyes grans a Lantau. Sí i algunes vistes agradables, però anem mireu els rutes. Vam fer això Situada al sud-oest de l'illa de Hong Kong, ara és la llar del nou Hong L’aeroport internacional de Kong Lantau també és conegut com la llar de Disneyland i els constructors locals de senders han creat pràcticament una Disneyland Els ciclistes de muntanya d'avui han estat explorar aquests senders construïts per a ells provar la mercaderia bé, hem tingut una pista de bomba nova aquí. És bo tornar-te a veure. Això és HM, això és Martin. L’HM és el principal El noi a construir senders a Àsia, és de Singapur, però ell va construir tots els rutes de Hong Kong que treballa per a Dirt Traction i treballa per a l’IMBA i home divertit. Tan contenta de tenir-vos aquí. Sí, què és aquí, tot això sembla increïble és un nou parc per a bicicletes, una zona de terreny d'entrenament rural, que estem fent bé vuit quilòmetres de senders aquí, pistes de bombes i zona juvenil, algunes progressives línies i sender progressiu de fons per a la via motoristes de nova generació. Sí, nosaltres vàrem conduir un parell de senders i vam veure aquella fantàstica pista del pub al bell mig de enlloc i és fantàstic veure que saps veure vies de bombes aquí a Hong Kong i ja ho saps cada vegada són molt populars i ara els veieu pràcticament a tot arreu així que sí, va ser impressionant molts grups de defensa han treballat a les zones al voltant de Hong Kong, inclòs Lantau per construir cada cop més rutes de BTT aquesta zona té una naturalesa increïble i vistes que els senders són de primer nivell mundial i sens dubte va ser un dels millors passejos hem de fer aquesta setmana al final del sender de Chi Ma Wan, hem de rentar la pols al sud Mar de la Xina durant l’esmorzar del dia quatre vam veure a la televisió que les protestes s’estaven escalant sobretot a Hong Kong central, on avui ens van conduir cal tenir molta cura i evitar els punts calents estem a punt de conèixer a Nick Dover un guia local per mostrar-nos el camí per Hong Kong Illa anem agafant el tren fins al nostre punt de trobada, però tot i així va ser hora punta el metro semblava més aviat desert no és un bon signe: al matí Ei com estàs? És bo que ens veiem així que esteu preparats per anar a Hong Kong, a punt per fer-ho. Som-hi al famós transbordador d'estels a través de la badia ens explica que hi ha una aplicació especial que ens ajuda a controlar les protestes i les activitats policials podria quedar fora de problemes en el moment en què estiguem a l’illa de Hong Kong, podeu veure moltes activitats aquí, realment ara mateix sí, així que anem a intentar evitar-ho i, amb tota sort, ens resulti fàcil ruta fins al pic, hauria de ser bona Martin provar-ne un Què es? prova un wow és agradable la religió i la salut paguen una gran part de la cultura xinesa practicat per tot el lloc en parcs del passeig i de l’espai verd i de Per descomptat, la medicina xinesa antiga és llegendària per la seva efectivitat carrers i turons estan esquitxats de temples, alguns molt més que un imatge o estàtua i pals d’encens que d’altres són enormes i demostren la seva la cara de color i tradicions vives, això pot tenir alguna cosa a veure amb el perquè els residents de Hong Kong viuen molt l’edat mitjana de les dones és de 87 anys i els homes de 82 anys i malgrat que la ciutat està tan contaminada potser la seva espiritualitat barreja a l’exercici fa el truc per a la longevitat El pic Victoria és el turó més alt de l’illa de Hong Kong i té unes vistes impressionants sobre l’espectacular horitzó i els carrers molt transitats per sota ens naveguem des dels cims que aparquen escales i carrerons remots fins a un barri conegut com Soho al centre de Hong Kong de manera que el que està passant aquí està bé, així que hem entrat al gruix de tot això Arribat a un districte central de negocis, sembla que hi ha des Voeux Road West alguns Raptor obliguen molts gasos lacrimògens possiblement a la carretera els manifestants han passat per la policia entre tots els polis presents, així que estem intentaré evitar aquesta zona de la ciutat, crec que no és gaire savi anar-hi i es barregen perquè s’ha estat fent molt seriós que es disparen Les bales de cautxú tenen gas lacrimògens: hi ha un equip SWAT hi ha tot tipus d’escombraries i deixalles als carrers que la gent corre molt ràpidament allà crec que hem de sortir d’aquí mateix Vam pujar al pont aquí, no esperis, no hi vagis, la policia ja hi és. sí, no anem cap allà A només un parell de blocs, la vida sembla completament normal fem exercici com qualsevol altre dia, acabem el dia veient la bella Simfonia espectacle de Llums als gratacels i indulgència del menjar típic local estem a l’illa de Lamma, estem pendents d’arribar un dels locals per mostrar-se nosaltres al vostre voltant hem de ser Andy, sí, gràcies per venir a fora Vius a temps complet, sí Treballo des de casa - deixeu-me anar i passeig - bé L'illa de Lamma és l'oposició absoluta de Hong Kong, molt relaxada hi ha molts expatriats a Hippie a l'illa només hi anava amb bicicleta la gent que passeja o camina per desplaçar-se per sobre la gent desembarcava el ferri al final del dia a la seva roba de la ciutat saltant amb les bicicletes per anar cap a casa a la seva vida illenca, podeu veure per què això l'illa és tan atractiva a 20 minuts en ferri i podeu deixar el soroll del caos i la contaminació del continent per darrere del retrocés en pau i tranquil·litat. Lamma era des dels seus llocs d’inici en bicicleta de muntanya a la zona de Hong Kong Aleshores, hi ha moltes més zones d’equitació a les quals hem de tastar algunes d’aquestes construïdes a mà senders D’acord Andy, gràcies que va ser un bon Martin, un altre Trans Hong Kong al llibre - al llibre vam acabar Trans Hong Kong amb una cervesa i vam veure que el Sol es fonia cap al Sud El mar de Xina és el final perfecte per a una inoblidable aventura urbana sembla que Starbucks ha reforçat la seva seguretat i les seves protestes oh, has de tenir una nova patrocinadora Carmen

TransHongKong Urban MTB Adventure amb Hans Rey i Martin Maes - 4K

View online
< ?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?><>
<text sub="clublinks" start="2.36" dur="5.14"> Veus xineses </text>
<text sub="clublinks" start="23.42" dur="6.16"> Sóc Hans Rey, un ciclista de muntanya professional, un ex-campió mundial pioner </text>
<text sub="clublinks" start="29.58" dur="5.159"> de freeride i fundador de la beneficència Wheels 4 Life. La meva bici urbana de muntanya </text>
<text sub="clublinks" start="34.739" dur="4.441"> Les sèries d’aventura combinen muntar a cavall per algunes de les ciutats més grans del món </text>
<text sub="clublinks" start="39.18" dur="3.93"> estan envoltats de bellesa natural i de senders es refereix al contrast </text>
<text sub="clublinks" start="43.11" dur="6.359"> entre caos de natura i harmonia i selves urbanes. Després de Trans Angeles i </text>
<text sub="clublinks" start="49.469" dur="5.221"> Trans Napoli, Trans Hong Kong va ser l’aventura perfecta per enfrontar-se a les pròximes vingudes </text>
<text sub="clublinks" start="54.69" dur="11.02"> uneix-me a mi i explora amb mi Hong Kong durant els propers cinc dies </text>
<text sub="clublinks" start="68.93" dur="6.49"> Està aquí una de les aventures urbanes de Trans Hong Kong </text>
<text sub="clublinks" start="75.42" dur="5.729"> els Nous Territoris al nord de Hong Kong amb Tiger Així que és un genet local </text>
<text sub="clublinks" start="81.149" dur="4.561"> i es reunirà avui a mi el primer dia i la resta de la setmana </text>
<text sub="clublinks" start="85.71" dur="4.979"> unir-se a alguns altres pilots locals i a l’únic Martin Maes. </text>
<text sub="clublinks" start="90.689" dur="6.96"> Estic feliç de passejar amb vosaltres quan era jove, he vist veure el vostre video </text>
<text sub="clublinks" start="97.649" dur="7.08"> monkey do ', oh sí, va ser molt divertit i després vaig anar en bici de prova i de muntanya. </text>
<text sub="clublinks" start="104.729" dur="4.011"> que com vas començar a veure els meus vídeos antics, bonic. </text>
<text sub="clublinks" start="136.37" dur="4.3"> els nous territoris tenen molt bones pistes de muntanya construïdes a propòsit </text>
<text sub="clublinks" start="140.67" dur="4.98"> boscos i bellesa natural per escapar de la ciutat superpoblada que es troba aquest districte </text>
<text sub="clublinks" start="145.65" dur="4.44"> es troba a nord de Kowloon i a prop de la gentrificació de la frontera xinesa </text>
<text sub="clublinks" start="150.09" dur="4.38"> a tot arreu quan considereu que Hong Kong no és tan gran i encara més de set anys </text>
<text sub="clublinks" start="154.47" dur="4.53"> milions de persones viuen aquí quan es tracta d’habitatge l’única manera d’expandir-se és a l’altura </text>
<text sub="clublinks" start="159" dur="6.42"> al nord dels nous territoris, moltes ciutats i desenvolupaments apareixen afortunadament </text>
<text sub="clublinks" start="165.42" dur="4.83"> es deixava molt espai verd que avui gaudim. No és un mal </text>
<text sub="clublinks" start="170.25" dur="5.909"> començar a Trans Hong Kong. Bici de muntanya construït a propòsits molt bonic </text>
<text sub="clublinks" start="176.159" dur="2.33"> senders </text>
<text sub="clublinks" start="189.49" dur="3.88"> és com un dels millors senders aquí? això és cert </text>
<text sub="clublinks" start="193.37" dur="6.89"> aquí molts molts millors senders. Sí, a continuació, pujarem Tin Man, és un bon sender </text>
<text sub="clublinks" start="201.16" dur="4.74"> sí, molt bé - sí </text>
<text sub="clublinks" start="231.5" dur="32.709"> sí </text>
<text sub="clublinks" start="264.78" dur="6"></text>
<text sub="clublinks" start="270.78" dur="7.89"> està bé, hi ha Hong Kong, ho hem aconseguit gràcies a tanta gent </text>
<text sub="clublinks" start="278.67" dur="3.57"> això va ser increïble. Anar a Hong Kong demà? sí, així ho farem </text>
<text sub="clublinks" start="282.24" dur="3.32"> selva urbana </text>
<text sub="clublinks" start="336.14" dur="5.32"> Avui m'han unit Martin Maes, un dels més ràpids enduro i baixant </text>
<text sub="clublinks" start="341.46" dur="3.75"> corredors de bicicleta de muntanya al món recorrerem el carrer </text>
<text sub="clublinks" start="345.21" dur="5.18"> barri de Kowloon </text>
<text sub="clublinks" start="356.29" dur="4.62"> una caminada gairebé vertical esgotadora i traïdora al llarg d'una columna estreta </text>
<text sub="clublinks" start="360.91" dur="6.63"> per arribar al punt sobretot amb una bicicleta a l’esquena pel camí que ens vam trobar </text>
<text sub="clublinks" start="367.54" dur="4.65"> un munt de turistes i xatets de xat que realment són amables </text>
<text sub="clublinks" start="372.19" dur="4.52"> tot mut fundat per presenciar-nos en bicicletes </text>
<text sub="clublinks" start="377.82" dur="4.51"> aquest és un dels punts més alts de Kowloon amb una impressionant incomparació </text>
<text sub="clublinks" start="382.33" dur="5.79"> vistes impressionants de la ciutat que hi ha a sota, en podeu obtenir una mica </text>
<text sub="clublinks" start="388.12" dur="4.23"> perspectiva de la diversitat de Hong Kong des de les illes prou exuberants </text>
<text sub="clublinks" start="392.35" dur="5.52"> el caos del centre de Kowloon als edificis d'habitatges tancats que hi ha a sobre </text>
<text sub="clublinks" start="397.87" dur="6.15"> els nous territoris als nous gratacels monolítics, reflectits possiblement </text>
<text sub="clublinks" start="404.02" dur="5.39"> el lloc més important per a persones obsessionades amb selfie que el posessin era sorprenent per a quants </text>
<text sub="clublinks" start="409.41" dur="4.78"> Mil·lenaris es van mantenir a la vora fent fotos d'ells mateixos </text>
<text sub="clublinks" start="414.19" dur="7.16"> una i altra vegada és clarament un passatemps seriós per a la generació d’instagram </text>
<text sub="clublinks" start="482.18" dur="4.44"> vam baixar a Kowloon rutes de passeig que bombardejaven pels nostres carrers </text>
<text sub="clublinks" start="486.62" dur="6"> esquivant la multitud de persones fins a la vora del mar. Descoberta d'un bon local </text>
<text sub="clublinks" start="492.62" dur="4.29"> el menjar sempre forma part dels meus viatges, ja que vam circular per un mini centre comercial que vam trobar </text>
<text sub="clublinks" start="496.91" dur="3.93"> la fleca va retirar les prestatgeries rebentades de coses delicioses </text>
<text sub="clublinks" start="500.84" dur="11.809"> Això va fer que Martin somrigués que pot menjar </text>
<text sub="clublinks" start="517.09" dur="4.57"> l’extrem nord s’assemblava més als tradicionals carrers estrets de Kowloon obstruïts </text>
<text sub="clublinks" start="521.66" dur="4.65"> amb els mercats, el neó firma publicitat de coses que no podríem entendre. Nosaltres </text>
<text sub="clublinks" start="526.31" dur="4.17"> esquivava les multituds i el trànsit agafant olors i sonors estranys </text>
<text sub="clublinks" start="530.48" dur="5.18"> El soroll és intens i no s’atura mai </text>
<text sub="clublinks" start="540.5" dur="5.74"> vam visitar un edifici d'apartaments construït com una plaça buida perfecta que va crear </text>
<text sub="clublinks" start="546.24" dur="6.92"> un quadrat interior els pisos es van aixecar alts fent que l'espai fosca i poc atractiu </text>
<text sub="clublinks" start="563.57" dur="4.35"> ens ha entusiasmat els diversos grups de dones amb nens que s’agrupen </text>
<text sub="clublinks" start="567.92" dur="4.74"> asseguts al pis de formigó dur resulta que eren ajudants domèstics </text>
<text sub="clublinks" start="572.66" dur="5.01"> dels apartaments a dalt de descans, els apartaments són minúsculs i ho farien </text>
<text sub="clublinks" start="577.67" dur="4.62"> sovint allotgen tres generacions per a famílies múltiples no hi hauria </text>
<text sub="clublinks" start="582.29" dur="4.56"> espai comunitari en les cases que no té ni prou espai per a què hi hagi tots els membres de la família </text>
<text sub="clublinks" start="586.85" dur="6.21"> dormir a la vegada </text>
<text sub="clublinks" start="593.06" dur="4.62"> Kowloon ara es dedica als diners per guanyar diners a l'antic aeroport </text>
<text sub="clublinks" start="597.68" dur="4.2"> a la nova ubicació, s'ha transformat el port i el passeig marítim </text>
<text sub="clublinks" start="601.88" dur="4.62"> edificis brillants que pugen alts i lluminosos reflectint els reflexos del súper </text>
<text sub="clublinks" start="606.5" dur="3.2"> iot circulant sobre l'aigua </text>
<text sub="clublinks" start="618.92" dur="7.099"> és probablement la ciutat més impressionant que he vist a la meva vida </text>
<text sub="clublinks" start="650.81" dur="5.16"> aquí els diners es mouen a les banques companyies d’assegurances i botigues elegants </text>
<text sub="clublinks" start="655.97" dur="4.559"> hotels fantàstics, la joia de la corona ha de ser el Ritz-Carlton a la ciutat </text>
<text sub="clublinks" start="660.529" dur="4.681"> El Centre de Convencions Internacional és l'edifici més alt de Hong Kong </text>
<text sub="clublinks" start="665.21" dur="4.65"> amb 7.000 edificis que destrossen el cel i la quantitat més alta de gratacels al territori </text>
<text sub="clublinks" start="669.86" dur="3.56"> món Hong Kong molt ocupat </text>
<text sub="clublinks" start="683.04" dur="4.409"> després de sopar sortíem fora i l’escena era més aviat surreal ja que ens passejàvem per casa </text>
<text sub="clublinks" start="687.449" dur="4.801"> ens van trobar evidències de vidres trencats de fronts de botiga trencats i </text>
<text sub="clublinks" start="692.25" dur="4.8"> cacofonia implacable de sirenes que destrossen la nit realment la protesta </text>
<text sub="clublinks" start="697.05" dur="3.899"> mentre estàvem allà, les manifestacions van aparèixer a l'atzar </text>
<text sub="clublinks" start="700.949" dur="4.14"> pel lloc, una cosa com una escena d'una pel·lícula de Ridley Scott, però això va ser </text>
<text sub="clublinks" start="705.089" dur="5.101"> Cap pel·lícula va ser real i una mica de por ens pot estar aquí en un moment que vegi Hong </text>
<text sub="clublinks" start="710.19" dur="3.079"> Kong canvia per sempre </text>
<text sub="clublinks" start="756.96" dur="5.069"> Hi ha algunes muntanyes grans a Lantau. Sí i algunes vistes agradables, però anem </text>
<text sub="clublinks" start="762.029" dur="3.491"> mireu els rutes. </text>
<text sub="clublinks" start="765.52" dur="1.06"> Vam fer això </text>
<text sub="clublinks" start="776.379" dur="4.99"> Situada al sud-oest de l'illa de Hong Kong, ara és la llar del nou Hong </text>
<text sub="clublinks" start="781.369" dur="5.851"> L’aeroport internacional de Kong Lantau també és conegut com la llar de Disneyland i </text>
<text sub="clublinks" start="787.22" dur="3.569"> els constructors locals de senders han creat pràcticament una Disneyland </text>
<text sub="clublinks" start="790.789" dur="6.181"> Els ciclistes de muntanya d'avui han estat explorar aquests senders construïts per a ells </text>
<text sub="clublinks" start="796.97" dur="2.689"> provar la mercaderia </text>
<text sub="clublinks" start="851.14" dur="8.29"> bé, hem tingut una pista de bomba nova aquí. És bo tornar-te a veure. Això és HM, això és Martin. L’HM és el principal </text>
<text sub="clublinks" start="859.43" dur="4.49"> El noi a construir senders a Àsia, és de Singapur, però ell va construir tots els rutes de Hong Kong que treballa per a Dirt Traction i treballa per a l’IMBA i home divertit. </text>
<text sub="clublinks" start="863.92" dur="11.08"> Tan contenta de tenir-vos aquí. Sí, què és aquí, tot això sembla increïble </text>
<text sub="clublinks" start="875" dur="5.28"> és un nou parc per a bicicletes, una zona de terreny d'entrenament rural, que estem fent bé </text>
<text sub="clublinks" start="880.28" dur="5.22"> vuit quilòmetres de senders aquí, pistes de bombes i zona juvenil, algunes progressives </text>
<text sub="clublinks" start="885.5" dur="4.001"> línies i sender progressiu de fons per a la via </text>
<text sub="clublinks" start="889.501" dur="2.449"> motoristes de nova generació. Sí, nosaltres </text>
<text sub="clublinks" start="891.95" dur="6.18"> vàrem conduir un parell de senders i vam veure aquella fantàstica pista del pub al bell mig de </text>
<text sub="clublinks" start="898.13" dur="6.84"> enlloc i és fantàstic veure que saps veure vies de bombes aquí a Hong Kong i ja ho saps </text>
<text sub="clublinks" start="904.97" dur="4.05"> cada vegada són molt populars i ara els veieu pràcticament a tot arreu </text>
<text sub="clublinks" start="909.02" dur="8.44"> així que sí, va ser impressionant </text>
<text sub="clublinks" start="966.66" dur="5.2"> molts grups de defensa han treballat a les zones al voltant de Hong Kong, inclòs Lantau </text>
<text sub="clublinks" start="971.86" dur="5.13"> per construir cada cop més rutes de BTT aquesta zona té una naturalesa increïble </text>
<text sub="clublinks" start="976.99" dur="4.32"> i vistes que els senders són de primer nivell mundial i sens dubte va ser un dels millors passejos </text>
<text sub="clublinks" start="981.31" dur="6.909"> hem de fer aquesta setmana </text>
<text sub="clublinks" start="1018.35" dur="5.1"> al final del sender de Chi Ma Wan, hem de rentar la pols al sud </text>
<text sub="clublinks" start="1023.45" dur="1.97"> Mar de la Xina </text>
<text sub="clublinks" start="1039.78" dur="4.409"> durant l’esmorzar del dia quatre vam veure a la televisió que les protestes s’estaven escalant </text>
<text sub="clublinks" start="1044.189" dur="4.891"> sobretot a Hong Kong central, on avui ens van conduir </text>
<text sub="clublinks" start="1049.08" dur="4.46"> cal tenir molta cura i evitar els punts calents </text>
<text sub="clublinks" start="1056.47" dur="5.2"> estem a punt de conèixer a Nick Dover un guia local per mostrar-nos el camí per Hong Kong </text>
<text sub="clublinks" start="1061.67" dur="4.83"> Illa anem agafant el tren fins al nostre punt de trobada, però tot i així va ser </text>
<text sub="clublinks" start="1066.5" dur="3.27"> hora punta el metro semblava més aviat desert </text>
<text sub="clublinks" start="1069.77" dur="4.4"> no és un bon signe: al matí </text>
<text sub="clublinks" start="1075.4" dur="3.69"> Ei </text>
<text sub="clublinks" start="1079.1" dur="7.039"> com estàs? És bo que ens veiem així que esteu preparats per anar a Hong Kong, a punt per fer-ho. Som-hi </text>
<text sub="clublinks" start="1124.67" dur="5.07"> al famós transbordador d'estels a través de la badia ens explica que hi ha una </text>
<text sub="clublinks" start="1129.74" dur="5.01"> aplicació especial que ens ajuda a controlar les protestes i les activitats policials </text>
<text sub="clublinks" start="1134.75" dur="3.17"> podria quedar fora de problemes </text>
<text sub="clublinks" start="1169.37" dur="3.6"> en el moment en què estiguem a l’illa de Hong Kong, podeu veure moltes activitats aquí, realment </text>
<text sub="clublinks" start="1172.97" dur="4.77"> ara mateix sí, així que anem a intentar evitar-ho i, amb tota sort, ens resulti fàcil </text>
<text sub="clublinks" start="1177.74" dur="3.74"> ruta fins al pic, hauria de ser bona </text>
<text sub="clublinks" start="1193.9" dur="1.52"> Martin provar-ne un </text>
<text sub="clublinks" start="1195.42" dur="2.29"> Què es? </text>
<text sub="clublinks" start="1200.93" dur="4.4"> prova un wow és agradable </text>
<text sub="clublinks" start="1218.86" dur="5.56"> la religió i la salut paguen una gran part de la cultura xinesa </text>
<text sub="clublinks" start="1224.42" dur="5.25"> practicat per tot el lloc en parcs del passeig i de l’espai verd i de </text>
<text sub="clublinks" start="1229.67" dur="5.25"> Per descomptat, la medicina xinesa antiga és llegendària per la seva efectivitat </text>
<text sub="clublinks" start="1234.92" dur="4.56"> carrers i turons estan esquitxats de temples, alguns molt més que un </text>
<text sub="clublinks" start="1239.48" dur="4.89"> imatge o estàtua i pals d’encens que d’altres són enormes i demostren la seva </text>
<text sub="clublinks" start="1244.37" dur="4.83"> la cara de color i tradicions vives, això pot tenir alguna cosa a veure amb el perquè </text>
<text sub="clublinks" start="1249.2" dur="5.88"> els residents de Hong Kong viuen molt l’edat mitjana de les dones és de 87 anys i els homes de 82 anys </text>
<text sub="clublinks" start="1255.08" dur="5.4"> i malgrat que la ciutat està tan contaminada potser la seva espiritualitat barreja </text>
<text sub="clublinks" start="1260.48" dur="4.58"> a l’exercici fa el truc per a la longevitat </text>
<text sub="clublinks" start="1295.169" dur="4.69"> El pic Victoria és el turó més alt de l’illa de Hong Kong i té unes vistes impressionants </text>
<text sub="clublinks" start="1299.859" dur="5.13"> sobre l’espectacular horitzó i els carrers molt transitats per sota ens naveguem </text>
<text sub="clublinks" start="1304.989" dur="4.86"> des dels cims que aparquen escales i carrerons remots fins a un </text>
<text sub="clublinks" start="1309.849" dur="4.28"> barri conegut com Soho al centre de Hong Kong </text>
<text sub="clublinks" start="1362.73" dur="4.84"> de manera que el que està passant aquí està bé, així que hem entrat al gruix de tot això </text>
<text sub="clublinks" start="1367.57" dur="6.9"> Arribat a un districte central de negocis, sembla que hi ha des Voeux Road West </text>
<text sub="clublinks" start="1374.47" dur="6"> alguns Raptor obliguen molts gasos lacrimògens possiblement a la carretera </text>
<text sub="clublinks" start="1380.47" dur="4.74"> els manifestants han passat per la policia entre tots els polis presents, així que estem </text>
<text sub="clublinks" start="1385.21" dur="4.35"> intentaré evitar aquesta zona de la ciutat, crec que no és gaire savi anar-hi </text>
<text sub="clublinks" start="1389.56" dur="5.18"> i es barregen perquè s’ha estat fent molt seriós que es disparen </text>
<text sub="clublinks" start="1394.74" dur="7.08"> Les bales de cautxú tenen gas lacrimògens: hi ha un equip SWAT </text>
<text sub="clublinks" start="1415.349" dur="4.331"> hi ha tot tipus d’escombraries i deixalles als carrers que la gent corre molt </text>
<text sub="clublinks" start="1419.68" dur="4.91"> ràpidament allà crec que hem de sortir d’aquí mateix </text>
<text sub="clublinks" start="1427.78" dur="6.54"> Vam pujar al pont aquí, no esperis, no hi vagis, la policia ja hi és. </text>
<text sub="clublinks" start="1435.24" dur="2.96"> sí, no anem cap allà </text>
<text sub="clublinks" start="1449.88" dur="6.01"> A només un parell de blocs, la vida sembla completament normal </text>
<text sub="clublinks" start="1455.89" dur="5.16"> fem exercici com qualsevol altre dia, acabem el dia veient la bella Simfonia </text>
<text sub="clublinks" start="1461.05" dur="6.2"> espectacle de Llums als gratacels i indulgència del menjar típic local </text>
<text sub="clublinks" start="1518.16" dur="5.26"> estem a l’illa de Lamma, estem pendents d’arribar un dels locals per mostrar-se </text>
<text sub="clublinks" start="1523.42" dur="9.03"> nosaltres al vostre voltant hem de ser Andy, sí, gràcies per venir </text>
<text sub="clublinks" start="1532.45" dur="2.82"> a fora Vius a temps complet, sí </text>
<text sub="clublinks" start="1535.27" dur="10.839"> Treballo des de casa - deixeu-me anar i passeig - bé </text>
<text sub="clublinks" start="1550.309" dur="5.31"> L'illa de Lamma és l'oposició absoluta de Hong Kong, molt relaxada </text>
<text sub="clublinks" start="1555.619" dur="3.75"> hi ha molts expatriats a Hippie </text>
<text sub="clublinks" start="1559.369" dur="5.01"> a l'illa només hi anava amb bicicleta la gent que passeja o camina per desplaçar-se per sobre </text>
<text sub="clublinks" start="1564.379" dur="4.11"> la gent desembarcava el ferri al final del dia a la seva roba de la ciutat </text>
<text sub="clublinks" start="1568.489" dur="5.581"> saltant amb les bicicletes per anar cap a casa a la seva vida illenca, podeu veure per què això </text>
<text sub="clublinks" start="1574.07" dur="4.169"> l'illa és tan atractiva a 20 minuts en ferri i podeu deixar el soroll del caos </text>
<text sub="clublinks" start="1578.239" dur="5.88"> i la contaminació del continent per darrere del retrocés en pau i tranquil·litat. Lamma era </text>
<text sub="clublinks" start="1584.119" dur="3.87"> des dels seus llocs d’inici en bicicleta de muntanya a la zona de Hong Kong </text>
<text sub="clublinks" start="1587.989" dur="4.831"> Aleshores, hi ha moltes més zones d’equitació a les quals hem de tastar algunes d’aquestes construïdes a mà </text>
<text sub="clublinks" start="1592.82" dur="2.39"> senders </text>
<text sub="clublinks" start="1663.96" dur="6.09"></text>
<text sub="clublinks" start="1676.72" dur="5.17"> D’acord Andy, gràcies que va ser un bon Martin, un altre Trans Hong </text>
<text sub="clublinks" start="1681.89" dur="8.83"> Kong al llibre - al llibre </text>
<text sub="clublinks" start="1690.72" dur="6.699"></text>
<text sub="clublinks" start="1697.419" dur="4.59"> vam acabar Trans Hong Kong amb una cervesa i vam veure que el Sol es fonia cap al Sud </text>
<text sub="clublinks" start="1702.009" dur="8.63"> El mar de Xina és el final perfecte per a una inoblidable aventura urbana </text>
<text sub="clublinks" start="1713.4" dur="8.9"></text>
<text sub="clublinks" start="1724.629" dur="9.42"></text>
<text sub="clublinks" start="1734.049" dur="5.18"></text>
<text sub="clublinks" start="1741.629" dur="8.76"></text>
<text sub="clublinks" start="1750.96" dur="6.929"> sembla que Starbucks ha reforçat la seva seguretat i les seves protestes </text>
<text sub="clublinks" start="1760.75" dur="8.85"> oh, has de tenir una nova patrocinadora Carmen </text>