„TransHongKong Urban MTB Adventure“ su Hansu Rey ir Martinu Maesu - 4K subtitles

Kinų balsai Aš esu Hansas Rey - profesionalus kalnų dviratininkas, buvęs pasaulio čempionas, pradininkas „freeride“ ir labdaros organizacijos „Wheels 4 Life“ įkūrėjas. Mano miesto kalnų dviratis Nuotykių serija sujungia važiavimą didžiuosiuose pasaulio miestuose yra apsuptas gražios gamtos ir takų tarp gamtos ir harmonijos chaoso ir miesto džiunglių. Po Trans Angeles ir „Trans Napoli“, „Trans Honkongas“ buvo puikus nuotykis, skirtas išspręsti kitą ateitį prisijunkite prie manęs ir per artimiausias penkias dienas tyrinėkite Honkongą Gerai, kad šiandien viena iš Trans Honkongo miesto nuotykių aš čia Naujosios teritorijos Honkongo šiaurėje su tigru Taigi jis yra vietinis motociklininkas ir jis prisijungs prie manęs pirmąją dieną, o likusią savaitę aš prie jo prisijungs kai kurie kiti vietiniai motociklininkai ir vienintelis Martin Maes. Aš mielai važiuoju su jumis šiandien, kai buvau jaunas, mačiau jūsų vaizdo įrašą 'beždžionė beždžionė daro “, taip, tai buvo be galo smagu, tada aš važinėju bandomuoju ir kalnų dviračiu. kad kaip jūs pradėjote žiūrėti mano senus vaizdo įrašus, malonu. Naujosios teritorijos turi daug tikslingai sukurtų kalnų dviračių takų miškai ir graži gamta, kad išvengtumėte perpildyto miesto, šis rajonas yra yra į šiaurę nuo Kovlono ir netoli Kinijos sienos visur, kai manote, kad Honkongas nėra toks didelis, bet dar daugiau nei septyni Milijonai žmonių čia gyvena būstų srityje, vienintelis būdas plėstis yra Naujųjų teritorijų šiaurėje matosi daugybė naujų miestų ir įvykių, kurie laimi liko daug žaliosios erdvės, kuria džiaugiamės šiandien. Neblogai pradžia mūsų Trans Honkonge. Labai gražus tikslinis kalnų dviratis takai ar tai yra vienas geriausių takų čia? tai tiesa daug daug geriausių takų čia. Taip, šalia mes važiuosime „Tin Man“, tai yra geras maršrutas taip, labai gerai - taip taip gerai, Honkongas, mes padarėme tai ačiū labai žmogus tai buvo nuostabu. Važiuojate rytoj į Honkongą? taip ir mes miesto džiunglės šiandien prie manęs prisijungė Martinas Maesas, vienas greičiausių enduro ir nuokalnėje kalnų dviračių lenktynininkų pasaulyje, kuriuo važiuosime gatve Kovlono kaimynystė varginantis ir klastingas beveik vertikalus žygis palei siaurą stuburą pasiekti tašką, ypač su dviračiu ant nugaros kelyje, kurį mes susitikome gausu tikrai draugiškų pabendravusių vietinių turistų ir emigrantų visi kvaili, įkurti liudyti mus ant dviračių tai yra vienas iš aukščiausių Kowlono taškų su nepakartojamu apsvaiginimu kvapą gniaužiančiais vaizdais į žemiau esantį miestą iš čia galite truputį pasigrožėti Honkongo įvairovės perspektyva nuo gana vešlių salų iki chaosas nuo Kovlono centro iki apledėjusių apleistų daugiabučių pastatų viršuje vienas nuo kito naujosiose teritorijose iki veidrodinių monolitinių dangoraižių Žmonės, kurie apsėstų savitvardos žmonių, rodo pirmąją vietą, buvo nuostabu, kiek jų yra Tūkstantmečiai stovėjo ant krašto fotografuodami save ir vienas kitą vėl ir vėl aiški rimta pramoga „Instagram“ kartai mes nusileidome į Kovlono jodinėjimo takus, bombarduojančius mūsų gatves vengdamas minias žmonių iki pat krantinės. Atrask gerus vietinius maistas visada yra mano kelionių dalis, važiuodami dviračiu per mažą prekybos centrą radome a duonos kepyklos atitraukė lentynas, kupinas skaniai atrodančių daiktų tai privertė Martiną šypsotis, kad jis tikrai gali valgyti šiaurinis galas buvo panašesnis į užkimštas tradicines Kovlono siaurąsias gatveles turguose neoniniai ženklai reklamuoja dalykus, kurių negalėjome suprasti. Mes vengė minios ir transporto srauto, skleidžiant keistus kvapus ir garsus Triukšmas yra stiprus ir niekada nesibaigia aplankėme daugiabučio namo, pastatyto kaip tobula tuščiavidurė aikštė, kuria vidinio keturračio grindys pakilo aukštai, todėl erdvė buvo tamsi ir nepatraukli mus suglumino daugybė grupių moterų su vaikais, susibūrusių kartu sėdi ant kietų betoninių grindų, pasirodo, kad jie buvo namų pagalbininkai iš butų, esančių aukščiau, pertraukos butai yra maža ir būtų dažnai namuose trijų kartų daugiavaikėms šeimoms nebus tuose namuose nėra pakankamai vietos kiekvienam šeimos nariui miegoti tuo pačiu metu dabar Kovlonas atidavė centrinę sąskaitą už savo pinigus, senas oro uostas buvo perkeltas toli nuo naujos vietos, uostas ir pajūris buvo pakeisti blizgantys pastatai, kylantys aukštai ir ryškūs, atspindintys super atspindžius jachta, burbuliuojanti ant vandens tai turbūt pats įspūdingiausias miestas, kokį mačiau savo gyvenime čia pinigai juda bankų draudimo kompanijose ir elegantiškose parduotuvėse Swanky viešbučiai brangakmenis vainikas turi būti ritz-carlton prie Tarptautinis konferencijų centras yra aukščiausias Honkongo miesto pastatas su 7000 dangaus sklidinų pastatų ir didžiausiu dangoraižių skaičiumi pasaulis. Labai labai užimtas Honkongas po vakarienės mes išėjome į lauką ir scena buvo gana siurrealistinė, kai vaikščiojome namo mus pasitiko su išdaužtais stiklais, kad apgadinti parduotuvių frontai ir negailestinga sirenų kakofonija, sukrečianti naktį protestą siautėjo, kol mes buvome ten, demonstracijos pasirodė visai atsitiktinai visoje vietoje kažkas panašaus į sceną iš Ridley Scotto filmo, bet taip buvo nė vienas filmas tai nebuvo tikras ir šiek tiek baisu, kad mes galime būti čia tuo metu, kai matai Hongą Kongo kaita amžinai žmogus, Lantau mieste yra keletas didelių kalnų, ten nėra. taip ir keli gražūs vaizdai, bet tegul apžiūrėkite takelius. Gerai, padarykime tai esančiame į pietvakarius nuo Honkongo salos, dabar jame įsikūręs naujasis Hongas Kongo tarptautinis oro uostas Lantau taip pat žinomas kaip Disneilendo ir vietiniai takų statytojai praktiškai sukūrė Disneilendą kalnų dviratininkų šiandienos žygis buvo apžiūrėti šiuos specialiai nutiestus takus ir išbandyti prekes Na, mes čia turime naują siurblio trasą. Malonu vėl jus pamatyti. Tai HM tai Martinas. HM yra pagrindinis vaikinas, kuris tiesia takus Azijoje, jis yra iš Singapūro, bet jis pastatė visus Honkongo takus, kuriuose dirba „Dirt Traction“, jis dirba IMBA ir šaunus žmogus. Taigi malonu, kad tave čia. Taip, ką čia padarei, visa tai atrodo nuostabu Na, tai yra naujas dviračių parkas, kaimo treniruočių aikštelės plotas, kurį mes darome, kad tai būtų gerai aštuoni kilometrai takų, siurblių takai ir jaunimo zona, keletas progresyvių linijos ir progresyvus visureigių maršrutas naujos kartos motociklininkų. Taip mes nuplaukėme porą takų ir tada pamatėme tą nuostabią barų trasą viduryje niekur, ir puiku matyti, kad žinote Honkongo siurblių takelius ir žinote jie tampa labai populiarūs ir jūs beveik visur juos matote taip taip, tai buvo nuostabu Honkongo apylinkėse, įskaitant Lantau, dirbo daug advokacijos grupių nutiesti vis daugiau kalnų dviračių takų, šis rajonas pasižymi nepaprasta gamta ir vaizdai, kad takai yra pasaulinės klasės ir tai tikrai buvo vienas geriausių pasivažinėjimų šią savaitę turėjome padaryti Chi Ma Wan tako pabaigoje mes turėjome nuplauti dulkes pietuose Kinijos jūra per pusryčius ketvirtą dieną per televiziją matėme, kad protestai eskalavosi ypač Centriniame Honkonge, kur mes buvome pasiruošę važiuoti šiandien turite būti labai atsargūs ir vengti karštų taškų ketiname susitikti su vietiniu gidu Nicku Doveriu, kuris parodytų mums kelią aplink Honkongą Sala mes važiuojame traukiniu į savo susitikimo vietą, bet nors ir buvo piko valandomis metro atrodė gana apleistas nėra geras ženklas - rytas Labas labas kaip tau sekasi Malonu jus matyti, todėl esate pasiruošę vykti į Honkongą, pasiruošę tai padaryti. Eime garsiajame žvaigždžių kelte per įlanką nikas mums paaiškina, kad ten yra speciali programa, kuri padeda stebėti protestus ir policijos veiklą, todėl mes galėtų likti be rūpesčių Tuo metu, kai esame Honkongo saloje, čia galite pamatyti daug veiklos, oi, tikrai dabar taip, todėl pabandykime to išvengti ir tikėkimės rasti gražų lengvą variantą maršrutas iki viršūnės, jis turėtų būti geras Martinas išbando vieną iš šių Kas tai? išbandyti vieną wow, tai yra malonu religija ir sveikata moka didelę Kinijos kultūros dalį. Tai chi yra matomas praktikuojami visur parkuose ant promenados ir žaliosios erdvės bei Žinoma, senovės kinų medicina yra legendinė dėl savo veiksmingumo gatvės ir kalvos yra pažymėtos šventyklomis, kurios yra mažos, o ne daugiau įvaizdis ar statulos ir smilkalų lazdelės kiti yra didžiuliai ir parodo savo veidas ryškiomis spalvomis ir tradicijomis, tai gali būti kažkas bendro su tuo, kodėl Honkongo gyventojai ilgai gyvena, vidutinis moterų amžius yra 87 metai, o vyrų - 82 metai ir nepaisant to, kad miestas yra toks užterštas, galbūt jų dvasingumas yra sumaišytas atliekant pratimą, pavyksta padaryti ilgaamžiškumą Viktorijos smailė yra aukščiausia Honkongo salos kalva, iš kurios atsiveria kvapą gniaužiantys vaizdai virš įspūdingo horizonto ir judriomis gatvelėmis žemiau, mes einame savo keliu nuo laiptelių ir atokių alėjų parko viršūnių iki a kaimynystėje, žinomoje kaip Soho Centriniame Honkonge Taigi, kas čia vyksta, gerai, kad mes ką tik patekome į jo storį pateko į centrinį verslo rajoną, atrodo, palei Des Voeux Road West kai kurie „Raptor“ priverčia daug ašarinių dujų, todėl ant kelio yra šiukšlių protestuotojai buvo perėję sunkiąją policiją, kurioje dalyvavo visi policininkai, taigi, mes bandysiu išvengti šio miesto ruožo, manau, nėra labai protinga ten vykti ir susimaišykite, nes jie šaudo gana rimtai guminės kulkos, ašarinės dujos, ten dirba SWAT komanda gatvėse yra visokių šiukšlių ir šiukšlių, į kurias žmonės labai bėga greitai ten, manau, turime dabar išeiti iš čia Leisk čia eiti tiltu, nelauk, neik ten, policija jau yra. taip, nevažiuokime ten Gyvenimas vos už kelių kvartalų atrodo visiškai normalus, kad žmonės pietauja parduotuvėse ir mankšta, kaip ir bet kurią kitą dieną, mes baigiame dieną žiūrėdami gražią simfoniją „Lights“ demonstracija dangoraižiuose ir tipiško vietinio maisto mėgavimasis mes esame Lammos saloje, mes tiesiog laukiame, kol atvyks vienas iš vietinių gyventojų parodyti mus supantys turi būti Andy taip, ačiū, kad atėjai iš. Taip jūs gyvenate visą dieną Aš dirbu iš namų - paleisk ir važinėju - gerai Lammos sala yra absoliuti Honkongo priešingybė hipių vibe daugybė emigrantų saloje tik dviračiais žmonės važinėja ar vaikšto, kad galėtų apeiti, buvo keista pamatyti žmonės dienos pabaigoje keltą išlaipina apsivilkę miesto drabužius ir šokinėdami ant dviračių namo į savo salą, galite pamatyti, kodėl taip yra Sala yra tokia patraukli 20 minučių kelionė keltu ir jūs galite palikti chaoso triukšmą žemyno užterštumas už atakų ramybėje. Lamma buvo vienas originalių kalnų dviračių taškų Honkongo rajone nuo 2006 m tada yra dar daugiau jojimo vietų, kur mes turime išmėginti kai kuriuos iš šių rankų darbo takai Gerai, Andy, ačiū, kad buvai geras Martinas - dar vienas Trans Hong Kongas knygoje - knygoje baigėme Trans Honkongą su alumi ir stebėjome, kaip saulė tirpsta į pietus Kinijos jūra yra puiki neužmirštamų miesto nuotykių pabaiga panašu, kad „Starbucks“ sustiprino savo saugumą, protestus oi, tau reikia naujos rėmėjos Carmen

„TransHongKong Urban MTB Adventure“ su Hansu Rey ir Martinu Maesu - 4K

View online
< ?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?><>
<text sub="clublinks" start="2.36" dur="5.14"> Kinų balsai </text>
<text sub="clublinks" start="23.42" dur="6.16"> Aš esu Hansas Rey - profesionalus kalnų dviratininkas, buvęs pasaulio čempionas, pradininkas </text>
<text sub="clublinks" start="29.58" dur="5.159"> „freeride“ ir labdaros organizacijos „Wheels 4 Life“ įkūrėjas. Mano miesto kalnų dviratis </text>
<text sub="clublinks" start="34.739" dur="4.441"> Nuotykių serija sujungia važiavimą didžiuosiuose pasaulio miestuose </text>
<text sub="clublinks" start="39.18" dur="3.93"> yra apsuptas gražios gamtos ir takų </text>
<text sub="clublinks" start="43.11" dur="6.359"> tarp gamtos ir harmonijos chaoso ir miesto džiunglių. Po Trans Angeles ir </text>
<text sub="clublinks" start="49.469" dur="5.221"> „Trans Napoli“, „Trans Honkongas“ buvo puikus nuotykis, skirtas išspręsti kitą ateitį </text>
<text sub="clublinks" start="54.69" dur="11.02"> prisijunkite prie manęs ir per artimiausias penkias dienas tyrinėkite Honkongą </text>
<text sub="clublinks" start="68.93" dur="6.49"> Gerai, kad šiandien viena iš Trans Honkongo miesto nuotykių aš čia </text>
<text sub="clublinks" start="75.42" dur="5.729"> Naujosios teritorijos Honkongo šiaurėje su tigru Taigi jis yra vietinis motociklininkas </text>
<text sub="clublinks" start="81.149" dur="4.561"> ir jis prisijungs prie manęs pirmąją dieną, o likusią savaitę aš </text>
<text sub="clublinks" start="85.71" dur="4.979"> prie jo prisijungs kai kurie kiti vietiniai motociklininkai ir vienintelis Martin Maes. </text>
<text sub="clublinks" start="90.689" dur="6.96"> Aš mielai važiuoju su jumis šiandien, kai buvau jaunas, mačiau jūsų vaizdo įrašą 'beždžionė </text>
<text sub="clublinks" start="97.649" dur="7.08"> beždžionė daro “, taip, tai buvo be galo smagu, tada aš važinėju bandomuoju ir kalnų dviračiu. </text>
<text sub="clublinks" start="104.729" dur="4.011"> kad kaip jūs pradėjote žiūrėti mano senus vaizdo įrašus, malonu. </text>
<text sub="clublinks" start="136.37" dur="4.3"> Naujosios teritorijos turi daug tikslingai sukurtų kalnų dviračių takų </text>
<text sub="clublinks" start="140.67" dur="4.98"> miškai ir graži gamta, kad išvengtumėte perpildyto miesto, šis rajonas yra </text>
<text sub="clublinks" start="145.65" dur="4.44"> yra į šiaurę nuo Kovlono ir netoli Kinijos sienos </text>
<text sub="clublinks" start="150.09" dur="4.38"> visur, kai manote, kad Honkongas nėra toks didelis, bet dar daugiau nei septyni </text>
<text sub="clublinks" start="154.47" dur="4.53"> Milijonai žmonių čia gyvena būstų srityje, vienintelis būdas plėstis yra </text>
<text sub="clublinks" start="159" dur="6.42"> Naujųjų teritorijų šiaurėje matosi daugybė naujų miestų ir įvykių, kurie laimi </text>
<text sub="clublinks" start="165.42" dur="4.83"> liko daug žaliosios erdvės, kuria džiaugiamės šiandien. Neblogai </text>
<text sub="clublinks" start="170.25" dur="5.909"> pradžia mūsų Trans Honkonge. Labai gražus tikslinis kalnų dviratis </text>
<text sub="clublinks" start="176.159" dur="2.33"> takai </text>
<text sub="clublinks" start="189.49" dur="3.88"> ar tai yra vienas geriausių takų čia? tai tiesa </text>
<text sub="clublinks" start="193.37" dur="6.89"> daug daug geriausių takų čia. Taip, šalia mes važiuosime „Tin Man“, tai yra geras maršrutas </text>
<text sub="clublinks" start="201.16" dur="4.74"> taip, labai gerai - taip </text>
<text sub="clublinks" start="231.5" dur="32.709"> taip </text>
<text sub="clublinks" start="264.78" dur="6"></text>
<text sub="clublinks" start="270.78" dur="7.89"> gerai, Honkongas, mes padarėme tai ačiū labai žmogus </text>
<text sub="clublinks" start="278.67" dur="3.57"> tai buvo nuostabu. Važiuojate rytoj į Honkongą? taip ir mes </text>
<text sub="clublinks" start="282.24" dur="3.32"> miesto džiunglės </text>
<text sub="clublinks" start="336.14" dur="5.32"> šiandien prie manęs prisijungė Martinas Maesas, vienas greičiausių enduro ir nuokalnėje </text>
<text sub="clublinks" start="341.46" dur="3.75"> kalnų dviračių lenktynininkų pasaulyje, kuriuo važiuosime gatve </text>
<text sub="clublinks" start="345.21" dur="5.18"> Kovlono kaimynystė </text>
<text sub="clublinks" start="356.29" dur="4.62"> varginantis ir klastingas beveik vertikalus žygis palei siaurą stuburą </text>
<text sub="clublinks" start="360.91" dur="6.63"> pasiekti tašką, ypač su dviračiu ant nugaros kelyje, kurį mes susitikome </text>
<text sub="clublinks" start="367.54" dur="4.65"> gausu tikrai draugiškų pabendravusių vietinių turistų ir emigrantų </text>
<text sub="clublinks" start="372.19" dur="4.52"> visi kvaili, įkurti liudyti mus ant dviračių </text>
<text sub="clublinks" start="377.82" dur="4.51"> tai yra vienas iš aukščiausių Kowlono taškų su nepakartojamu apsvaiginimu </text>
<text sub="clublinks" start="382.33" dur="5.79"> kvapą gniaužiančiais vaizdais į žemiau esantį miestą iš čia galite truputį pasigrožėti </text>
<text sub="clublinks" start="388.12" dur="4.23"> Honkongo įvairovės perspektyva nuo gana vešlių salų iki </text>
<text sub="clublinks" start="392.35" dur="5.52"> chaosas nuo Kovlono centro iki apledėjusių apleistų daugiabučių pastatų viršuje </text>
<text sub="clublinks" start="397.87" dur="6.15"> vienas nuo kito naujosiose teritorijose iki veidrodinių monolitinių dangoraižių </text>
<text sub="clublinks" start="404.02" dur="5.39"> Žmonės, kurie apsėstų savitvardos žmonių, rodo pirmąją vietą, buvo nuostabu, kiek jų yra </text>
<text sub="clublinks" start="409.41" dur="4.78"> Tūkstantmečiai stovėjo ant krašto fotografuodami save ir vienas kitą </text>
<text sub="clublinks" start="414.19" dur="7.16"> vėl ir vėl aiški rimta pramoga „Instagram“ kartai </text>
<text sub="clublinks" start="482.18" dur="4.44"> mes nusileidome į Kovlono jodinėjimo takus, bombarduojančius mūsų gatves </text>
<text sub="clublinks" start="486.62" dur="6"> vengdamas minias žmonių iki pat krantinės. Atrask gerus vietinius </text>
<text sub="clublinks" start="492.62" dur="4.29"> maistas visada yra mano kelionių dalis, važiuodami dviračiu per mažą prekybos centrą radome a </text>
<text sub="clublinks" start="496.91" dur="3.93"> duonos kepyklos atitraukė lentynas, kupinas skaniai atrodančių daiktų </text>
<text sub="clublinks" start="500.84" dur="11.809"> tai privertė Martiną šypsotis, kad jis tikrai gali valgyti </text>
<text sub="clublinks" start="517.09" dur="4.57"> šiaurinis galas buvo panašesnis į užkimštas tradicines Kovlono siaurąsias gatveles </text>
<text sub="clublinks" start="521.66" dur="4.65"> turguose neoniniai ženklai reklamuoja dalykus, kurių negalėjome suprasti. Mes </text>
<text sub="clublinks" start="526.31" dur="4.17"> vengė minios ir transporto srauto, skleidžiant keistus kvapus ir garsus </text>
<text sub="clublinks" start="530.48" dur="5.18"> Triukšmas yra stiprus ir niekada nesibaigia </text>
<text sub="clublinks" start="540.5" dur="5.74"> aplankėme daugiabučio namo, pastatyto kaip tobula tuščiavidurė aikštė, kuria </text>
<text sub="clublinks" start="546.24" dur="6.92"> vidinio keturračio grindys pakilo aukštai, todėl erdvė buvo tamsi ir nepatraukli </text>
<text sub="clublinks" start="563.57" dur="4.35"> mus suglumino daugybė grupių moterų su vaikais, susibūrusių kartu </text>
<text sub="clublinks" start="567.92" dur="4.74"> sėdi ant kietų betoninių grindų, pasirodo, kad jie buvo namų pagalbininkai </text>
<text sub="clublinks" start="572.66" dur="5.01"> iš butų, esančių aukščiau, pertraukos butai yra maža ir būtų </text>
<text sub="clublinks" start="577.67" dur="4.62"> dažnai namuose trijų kartų daugiavaikėms šeimoms nebus </text>
<text sub="clublinks" start="582.29" dur="4.56"> tuose namuose nėra pakankamai vietos kiekvienam šeimos nariui </text>
<text sub="clublinks" start="586.85" dur="6.21"> miegoti tuo pačiu metu </text>
<text sub="clublinks" start="593.06" dur="4.62"> dabar Kovlonas atidavė centrinę sąskaitą už savo pinigus, senas oro uostas buvo perkeltas </text>
<text sub="clublinks" start="597.68" dur="4.2"> toli nuo naujos vietos, uostas ir pajūris buvo pakeisti </text>
<text sub="clublinks" start="601.88" dur="4.62"> blizgantys pastatai, kylantys aukštai ir ryškūs, atspindintys super atspindžius </text>
<text sub="clublinks" start="606.5" dur="3.2"> jachta, burbuliuojanti ant vandens </text>
<text sub="clublinks" start="618.92" dur="7.099"> tai turbūt pats įspūdingiausias miestas, kokį mačiau savo gyvenime </text>
<text sub="clublinks" start="650.81" dur="5.16"> čia pinigai juda bankų draudimo kompanijose ir elegantiškose parduotuvėse </text>
<text sub="clublinks" start="655.97" dur="4.559"> Swanky viešbučiai brangakmenis vainikas turi būti ritz-carlton prie </text>
<text sub="clublinks" start="660.529" dur="4.681"> Tarptautinis konferencijų centras yra aukščiausias Honkongo miesto pastatas </text>
<text sub="clublinks" start="665.21" dur="4.65"> su 7000 dangaus sklidinų pastatų ir didžiausiu dangoraižių skaičiumi </text>
<text sub="clublinks" start="669.86" dur="3.56"> pasaulis. Labai labai užimtas Honkongas </text>
<text sub="clublinks" start="683.04" dur="4.409"> po vakarienės mes išėjome į lauką ir scena buvo gana siurrealistinė, kai vaikščiojome namo </text>
<text sub="clublinks" start="687.449" dur="4.801"> mus pasitiko su išdaužtais stiklais, kad apgadinti parduotuvių frontai ir </text>
<text sub="clublinks" start="692.25" dur="4.8"> negailestinga sirenų kakofonija, sukrečianti naktį protestą </text>
<text sub="clublinks" start="697.05" dur="3.899"> siautėjo, kol mes buvome ten, demonstracijos pasirodė visai atsitiktinai </text>
<text sub="clublinks" start="700.949" dur="4.14"> visoje vietoje kažkas panašaus į sceną iš Ridley Scotto filmo, bet taip buvo </text>
<text sub="clublinks" start="705.089" dur="5.101"> nė vienas filmas tai nebuvo tikras ir šiek tiek baisu, kad mes galime būti čia tuo metu, kai matai Hongą </text>
<text sub="clublinks" start="710.19" dur="3.079"> Kongo kaita amžinai </text>
<text sub="clublinks" start="756.96" dur="5.069"> žmogus, Lantau mieste yra keletas didelių kalnų, ten nėra. taip ir keli gražūs vaizdai, bet tegul </text>
<text sub="clublinks" start="762.029" dur="3.491"> apžiūrėkite takelius. </text>
<text sub="clublinks" start="765.52" dur="1.06"> Gerai, padarykime tai </text>
<text sub="clublinks" start="776.379" dur="4.99"> esančiame į pietvakarius nuo Honkongo salos, dabar jame įsikūręs naujasis Hongas </text>
<text sub="clublinks" start="781.369" dur="5.851"> Kongo tarptautinis oro uostas Lantau taip pat žinomas kaip Disneilendo ir </text>
<text sub="clublinks" start="787.22" dur="3.569"> vietiniai takų statytojai praktiškai sukūrė Disneilendą </text>
<text sub="clublinks" start="790.789" dur="6.181"> kalnų dviratininkų šiandienos žygis buvo apžiūrėti šiuos specialiai nutiestus takus ir </text>
<text sub="clublinks" start="796.97" dur="2.689"> išbandyti prekes </text>
<text sub="clublinks" start="851.14" dur="8.29"> Na, mes čia turime naują siurblio trasą. Malonu vėl jus pamatyti. Tai HM tai Martinas. HM yra pagrindinis </text>
<text sub="clublinks" start="859.43" dur="4.49"> vaikinas, kuris tiesia takus Azijoje, jis yra iš Singapūro, bet jis pastatė visus Honkongo takus, kuriuose dirba „Dirt Traction“, jis dirba IMBA ir šaunus žmogus. </text>
<text sub="clublinks" start="863.92" dur="11.08"> Taigi malonu, kad tave čia. Taip, ką čia padarei, visa tai atrodo nuostabu </text>
<text sub="clublinks" start="875" dur="5.28"> Na, tai yra naujas dviračių parkas, kaimo treniruočių aikštelės plotas, kurį mes darome, kad tai būtų gerai </text>
<text sub="clublinks" start="880.28" dur="5.22"> aštuoni kilometrai takų, siurblių takai ir jaunimo zona, keletas progresyvių </text>
<text sub="clublinks" start="885.5" dur="4.001"> linijos ir progresyvus visureigių maršrutas </text>
<text sub="clublinks" start="889.501" dur="2.449"> naujos kartos motociklininkų. Taip mes </text>
<text sub="clublinks" start="891.95" dur="6.18"> nuplaukėme porą takų ir tada pamatėme tą nuostabią barų trasą viduryje </text>
<text sub="clublinks" start="898.13" dur="6.84"> niekur, ir puiku matyti, kad žinote Honkongo siurblių takelius ir žinote </text>
<text sub="clublinks" start="904.97" dur="4.05"> jie tampa labai populiarūs ir jūs beveik visur juos matote </text>
<text sub="clublinks" start="909.02" dur="8.44"> taip taip, tai buvo nuostabu </text>
<text sub="clublinks" start="966.66" dur="5.2"> Honkongo apylinkėse, įskaitant Lantau, dirbo daug advokacijos grupių </text>
<text sub="clublinks" start="971.86" dur="5.13"> nutiesti vis daugiau kalnų dviračių takų, šis rajonas pasižymi nepaprasta gamta </text>
<text sub="clublinks" start="976.99" dur="4.32"> ir vaizdai, kad takai yra pasaulinės klasės ir tai tikrai buvo vienas geriausių pasivažinėjimų </text>
<text sub="clublinks" start="981.31" dur="6.909"> šią savaitę turėjome padaryti </text>
<text sub="clublinks" start="1018.35" dur="5.1"> Chi Ma Wan tako pabaigoje mes turėjome nuplauti dulkes pietuose </text>
<text sub="clublinks" start="1023.45" dur="1.97"> Kinijos jūra </text>
<text sub="clublinks" start="1039.78" dur="4.409"> per pusryčius ketvirtą dieną per televiziją matėme, kad protestai eskalavosi </text>
<text sub="clublinks" start="1044.189" dur="4.891"> ypač Centriniame Honkonge, kur mes buvome pasiruošę važiuoti šiandien </text>
<text sub="clublinks" start="1049.08" dur="4.46"> turite būti labai atsargūs ir vengti karštų taškų </text>
<text sub="clublinks" start="1056.47" dur="5.2"> ketiname susitikti su vietiniu gidu Nicku Doveriu, kuris parodytų mums kelią aplink Honkongą </text>
<text sub="clublinks" start="1061.67" dur="4.83"> Sala mes važiuojame traukiniu į savo susitikimo vietą, bet nors ir buvo </text>
<text sub="clublinks" start="1066.5" dur="3.27"> piko valandomis metro atrodė gana apleistas </text>
<text sub="clublinks" start="1069.77" dur="4.4"> nėra geras ženklas - rytas </text>
<text sub="clublinks" start="1075.4" dur="3.69"> Labas labas </text>
<text sub="clublinks" start="1079.1" dur="7.039"> kaip tau sekasi Malonu jus matyti, todėl esate pasiruošę vykti į Honkongą, pasiruošę tai padaryti. Eime </text>
<text sub="clublinks" start="1124.67" dur="5.07"> garsiajame žvaigždžių kelte per įlanką nikas mums paaiškina, kad ten yra </text>
<text sub="clublinks" start="1129.74" dur="5.01"> speciali programa, kuri padeda stebėti protestus ir policijos veiklą, todėl mes </text>
<text sub="clublinks" start="1134.75" dur="3.17"> galėtų likti be rūpesčių </text>
<text sub="clublinks" start="1169.37" dur="3.6"> Tuo metu, kai esame Honkongo saloje, čia galite pamatyti daug veiklos, oi, tikrai </text>
<text sub="clublinks" start="1172.97" dur="4.77"> dabar taip, todėl pabandykime to išvengti ir tikėkimės rasti gražų lengvą variantą </text>
<text sub="clublinks" start="1177.74" dur="3.74"> maršrutas iki viršūnės, jis turėtų būti geras </text>
<text sub="clublinks" start="1193.9" dur="1.52"> Martinas išbando vieną iš šių </text>
<text sub="clublinks" start="1195.42" dur="2.29"> Kas tai? </text>
<text sub="clublinks" start="1200.93" dur="4.4"> išbandyti vieną wow, tai yra malonu </text>
<text sub="clublinks" start="1218.86" dur="5.56"> religija ir sveikata moka didelę Kinijos kultūros dalį. Tai chi yra matomas </text>
<text sub="clublinks" start="1224.42" dur="5.25"> praktikuojami visur parkuose ant promenados ir žaliosios erdvės bei </text>
<text sub="clublinks" start="1229.67" dur="5.25"> Žinoma, senovės kinų medicina yra legendinė dėl savo veiksmingumo </text>
<text sub="clublinks" start="1234.92" dur="4.56"> gatvės ir kalvos yra pažymėtos šventyklomis, kurios yra mažos, o ne daugiau </text>
<text sub="clublinks" start="1239.48" dur="4.89"> įvaizdis ar statulos ir smilkalų lazdelės kiti yra didžiuliai ir parodo savo </text>
<text sub="clublinks" start="1244.37" dur="4.83"> veidas ryškiomis spalvomis ir tradicijomis, tai gali būti kažkas bendro su tuo, kodėl </text>
<text sub="clublinks" start="1249.2" dur="5.88"> Honkongo gyventojai ilgai gyvena, vidutinis moterų amžius yra 87 metai, o vyrų - 82 metai </text>
<text sub="clublinks" start="1255.08" dur="5.4"> ir nepaisant to, kad miestas yra toks užterštas, galbūt jų dvasingumas yra sumaišytas </text>
<text sub="clublinks" start="1260.48" dur="4.58"> atliekant pratimą, pavyksta padaryti ilgaamžiškumą </text>
<text sub="clublinks" start="1295.169" dur="4.69"> Viktorijos smailė yra aukščiausia Honkongo salos kalva, iš kurios atsiveria kvapą gniaužiantys vaizdai </text>
<text sub="clublinks" start="1299.859" dur="5.13"> virš įspūdingo horizonto ir judriomis gatvelėmis žemiau, mes einame savo keliu </text>
<text sub="clublinks" start="1304.989" dur="4.86"> nuo laiptelių ir atokių alėjų parko viršūnių iki a </text>
<text sub="clublinks" start="1309.849" dur="4.28"> kaimynystėje, žinomoje kaip Soho Centriniame Honkonge </text>
<text sub="clublinks" start="1362.73" dur="4.84"> Taigi, kas čia vyksta, gerai, kad mes ką tik patekome į jo storį </text>
<text sub="clublinks" start="1367.57" dur="6.9"> pateko į centrinį verslo rajoną, atrodo, palei Des Voeux Road West </text>
<text sub="clublinks" start="1374.47" dur="6"> kai kurie „Raptor“ priverčia daug ašarinių dujų, todėl ant kelio yra šiukšlių </text>
<text sub="clublinks" start="1380.47" dur="4.74"> protestuotojai buvo perėję sunkiąją policiją, kurioje dalyvavo visi policininkai, taigi, mes </text>
<text sub="clublinks" start="1385.21" dur="4.35"> bandysiu išvengti šio miesto ruožo, manau, nėra labai protinga ten vykti </text>
<text sub="clublinks" start="1389.56" dur="5.18"> ir susimaišykite, nes jie šaudo gana rimtai </text>
<text sub="clublinks" start="1394.74" dur="7.08"> guminės kulkos, ašarinės dujos, ten dirba SWAT komanda </text>
<text sub="clublinks" start="1415.349" dur="4.331"> gatvėse yra visokių šiukšlių ir šiukšlių, į kurias žmonės labai bėga </text>
<text sub="clublinks" start="1419.68" dur="4.91"> greitai ten, manau, turime dabar išeiti iš čia </text>
<text sub="clublinks" start="1427.78" dur="6.54"> Leisk čia eiti tiltu, nelauk, neik ten, policija jau yra. </text>
<text sub="clublinks" start="1435.24" dur="2.96"> taip, nevažiuokime ten </text>
<text sub="clublinks" start="1449.88" dur="6.01"> Gyvenimas vos už kelių kvartalų atrodo visiškai normalus, kad žmonės pietauja parduotuvėse ir </text>
<text sub="clublinks" start="1455.89" dur="5.16"> mankšta, kaip ir bet kurią kitą dieną, mes baigiame dieną žiūrėdami gražią simfoniją </text>
<text sub="clublinks" start="1461.05" dur="6.2"> „Lights“ demonstracija dangoraižiuose ir tipiško vietinio maisto mėgavimasis </text>
<text sub="clublinks" start="1518.16" dur="5.26"> mes esame Lammos saloje, mes tiesiog laukiame, kol atvyks vienas iš vietinių gyventojų parodyti </text>
<text sub="clublinks" start="1523.42" dur="9.03"> mus supantys turi būti Andy taip, ačiū, kad atėjai </text>
<text sub="clublinks" start="1532.45" dur="2.82"> iš. Taip jūs gyvenate visą dieną </text>
<text sub="clublinks" start="1535.27" dur="10.839"> Aš dirbu iš namų - paleisk ir važinėju - gerai </text>
<text sub="clublinks" start="1550.309" dur="5.31"> Lammos sala yra absoliuti Honkongo priešingybė </text>
<text sub="clublinks" start="1555.619" dur="3.75"> hipių vibe daugybė emigrantų </text>
<text sub="clublinks" start="1559.369" dur="5.01"> saloje tik dviračiais žmonės važinėja ar vaikšto, kad galėtų apeiti, buvo keista pamatyti </text>
<text sub="clublinks" start="1564.379" dur="4.11"> žmonės dienos pabaigoje keltą išlaipina apsivilkę miesto drabužius ir </text>
<text sub="clublinks" start="1568.489" dur="5.581"> šokinėdami ant dviračių namo į savo salą, galite pamatyti, kodėl taip yra </text>
<text sub="clublinks" start="1574.07" dur="4.169"> Sala yra tokia patraukli 20 minučių kelionė keltu ir jūs galite palikti chaoso triukšmą </text>
<text sub="clublinks" start="1578.239" dur="5.88"> žemyno užterštumas už atakų ramybėje. Lamma buvo </text>
<text sub="clublinks" start="1584.119" dur="3.87"> vienas originalių kalnų dviračių taškų Honkongo rajone nuo 2006 m </text>
<text sub="clublinks" start="1587.989" dur="4.831"> tada yra dar daugiau jojimo vietų, kur mes turime išmėginti kai kuriuos iš šių rankų darbo </text>
<text sub="clublinks" start="1592.82" dur="2.39"> takai </text>
<text sub="clublinks" start="1663.96" dur="6.09"></text>
<text sub="clublinks" start="1676.72" dur="5.17"> Gerai, Andy, ačiū, kad buvai geras Martinas - dar vienas Trans Hong </text>
<text sub="clublinks" start="1681.89" dur="8.83"> Kongas knygoje - knygoje </text>
<text sub="clublinks" start="1690.72" dur="6.699"></text>
<text sub="clublinks" start="1697.419" dur="4.59"> baigėme Trans Honkongą su alumi ir stebėjome, kaip saulė tirpsta į pietus </text>
<text sub="clublinks" start="1702.009" dur="8.63"> Kinijos jūra yra puiki neužmirštamų miesto nuotykių pabaiga </text>
<text sub="clublinks" start="1713.4" dur="8.9"></text>
<text sub="clublinks" start="1724.629" dur="9.42"></text>
<text sub="clublinks" start="1734.049" dur="5.18"></text>
<text sub="clublinks" start="1741.629" dur="8.76"></text>
<text sub="clublinks" start="1750.96" dur="6.929"> panašu, kad „Starbucks“ sustiprino savo saugumą, protestus </text>
<text sub="clublinks" start="1760.75" dur="8.85"> oi, tau reikia naujos rėmėjos Carmen </text>